După ce Gorjul a reușit să câștige Oscarul turismului mondial pentru Axa Brâncuși din Târgu Jiu, despre care poți citi pe site-ul AQUI AHORA aici, pe 4 iulie 2014, a pus bazele constituirii ”Asociației pentru Promovare și Dezvoltare Gorj – Acasă la Brancuși” după modelul și actul constitutiv al Asociației pentru Promovare și Dezvoltare a Turismului Litoral – Delta Dunării.
De remarcat că această asociație conține drept parteneri ANAT-ul – Asociația Națională a Agențiilor de Turism – și Consiliul Judetean Gorj, al cărui președinte, Ion Călinoiu, și executiv, au contribuit din plin la aducerea Mărului de Aur la Târgu -Jiu. Autoritățile locale au înțeles că obţinerea distincției pentru orașul lui Brâncuși ar face să crească oferta de produse turistice pe care România le exportă.
Semnarea oficială a actului constitutiv al celei mai tinere Asociații de Promovare F.A.P.T., marchează lansarea demersului conjugat al partenerilor pentru crearea brand-ului turistic al regiunii Gorj și a strategiilor de dezvoltare și promovare a turismului gorjean.
Pentru a promova vacantele în regiune, Federatia FAPT și ANAT vor lansa un nou program special numit “Vacanța pe Transalpina – Drumul Regelui”, care își propune să aducă în atenția turiștilor români stațiunea Rânca.
Declarația Președintelui Federației Asociațiilor de Promovare Turistică din România, Corina Martin: ”Am lucrat personal și susțin eforturile de constituire a Asociației Gorj(…). Salut campania demarata de ministrul Florin Nicolae Jianu, pentru susținerea organizării clusterelor în turism, ca formă de asociere în parteneriat public – privat”.
Sursa: Comunicat de presă F.A.P.T.