SĂNĂTATE

Ești gravidă? Află cum te hrănești pentru un prunc sănătos!

Previous ArticleNiște femei. Dar ce femei!
Comments (6)
  1. suzana suzy says:

    Calciul ajută, de asemenea sistemele circulator, muscular si nervos sa ruleze normal. Dacă nu există suficient calciu in alimentatie in timpul sarcinii .

  2. Foartre utile informatiile. Multumim! In timpul sarcinii trebuie sa ne alimentam cat mai sanatos atat ptr noi cat si ptr cel mic

  3. Ficea Adina says:

    Eu cat am fost gravida amica stiam ca o viitoare mare nevoie de câteva zeci de nutrienți esențiali pe care nu îi poate găsi în alimentele procesate. Legumele preparate sub formă de salate sau ușor înăbușite în ulei de măsline sunt cât se poate de binevenite. Între mesele principale, câte o cană de fructe care o să îți livreze vitamine și minerale din belșug.

  4. (puiu) barbalata mirela says:

    Nu stiu cum este pentru ca nu am copii. Informatiile sunt utile si binevenite. 🙂

  5. ghelbere elena says:

    Esti sau nu esti gravida o dieta sanatasa si miscarea, cat mai multa miscare face bine oricum.

  6. Goleanu Anisoara says:

    Cand o noua viata se infiripa in trupul tau, viata ta conteaza mai putin. Viata si sanatatea copilului tau este mult mai importanta si faci orice ca el sa nu aiba probleme de nici-un fel.

Termeni și Condiții

Toate drepturile rezervate.
Este interzisă reproducerea integrală sau parțială a conținutului fără acordul AquiAhora, ...
mai multe ...

PARTENERII MEDIA

AquiAhora – Ghidul tău online de lifestyle

Copyright © Aqui Ahora – viață sănătoasă, dezvoltare personală și turism.