Gimnastică pentru mușchii vaginului. O poți face și în public. Află la ce ajută

Banner Film Experience

tonifierea-vaginuluiMulte femei suferă din acest motiv, dar puține acceptă să vorbească despre asta.

Se întâmplă ca atunci când râzi cu putere, strănuți, tușești sau ridici ceva, să pierzi involuntar câteva picături de urină? Și ți s-a întâmplat asta și când erai la o petrecere sau în mijlocul mai multor persoane, ceea ce te-a făcut să te rușinezi și să te îngrozești?

Înseamnă că ai nevoie imediată de exerciții de tonifiere a vaginului.

Cum afli care sunt mușchii pe care trebuie să îi antrenezi?

Dacă ai născut un copil cu o greutate mai mare sau ai avut nașteri repetate, ori pur și simplu din cauza vârstei sau a unei deficiențe congenitale este cât se poate de posibil să suferi de prolaps genital, adică o coborâre de organe prin lăsarea mușchilor și țesuturilor fibroase ale perineului.

Din rațiuni medicale ca cele descrise mai sus au apărut și exercițiile Kegel, după numele ginecologului care a studiat multiple posibilități de a tonifia mușchii pelvieni. Dacă nu ai idee care sunt exact aceștia, poți afla foarte simplu oprind fluxul urinar. Mușchii pe care i-ai simțit contractându-se sunt aceiași care trebuie antrenați.

Ne referim la mușchii puboccigieni care controlează fluxul de urină și se contractă în timpul orgasmului și care compun planșeul pelvin, susținând precum o plasă organele reproducătoare feminine. Ideal ar fi să începi lucrul acestor mușchi încă înainte de a-ți propune să rămâi însărcinată, recomandarea medicilor fiind aceea de a-l practica toată viața.

Partea simplă și frumoasă a gimnasticii vaginale este aceea că poate fi făcută oricând, oriunde și în ritmul tău. Poți sta în orice poziție, întinsă, pe burtă, pe scaun, singura condiție fiind aceea de a nu avea vezica plină.

Pasul 1

Poți începe prin a contracta mușchii pubo-coccigieni preț de 1-2 secunde, după care relaxezi tot pentru același interval de timp. Exersează în grupuri de câte 10 serii de câteva ori pe zi, oricând ai câteva minute libere: la birou, în metrou sau mașină, când te uiți la televizor, când bei o cafea.

Pasul 2

După ce te-ai obișnuit vreme de câteva zile sau săptămâni, ești pregătită pentru pasul 2, care înseamnă să contractezi cât poți de tare și să menții această contracție cât poți de mult, cel puțin 20 de secunde. Practica grupuri de câte 10 serii, de câteva ori pe zi.

Lifting pentru vagin

Contractă mușchii pubo-coccigieni imaginându-ți că te ridici de la un nivel la altul, ca și cum ai urca încet cu liftul către etajele superioare. Apoi decontracteză în sens invers, pentru a ajunge la nivelul de la care ai plecat.

Să recapitulăm beneficiile antrenamentului mușchilor vaginali

Cu cât exersezi mai mult, cu atât vei reuși să izolezi mai bine acești mușchi și să te simți mai confortabil făcând acest lucru.

Dacă te antrenezi zilnic, fără să trișezi, rezultele vor apărea în câteva săptămâni.

Pe lângă faptul că vei scăpa de jenanta incontinență urinară deoarece se îmbunătățește funcția sfincterului uretral, va fi prevenită și apariția hemoroizilor datorită îmbunătățirii circulației la nivelul zonei rectale.

Aceste exerciții te ajută totodată să-ți menții vaginul strâmt, încă un atuu în plus pentru o viață sexuală armonioasă cu partenerul tău.

Articol scris de Cristiana Sefnariuc


Acest text este protejat de drepturi de autor. Este interzisă copierea sau reproducerea altfel decât este prezentat în Termeni și condiții.

Iti vor placea si...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 − 3 =