Rezultatele anului 2014
HOFIGAL anunță o creștere a vânzărilor cu 10% în anul 2014 față de 2013, ceea ce consolidează trendul ascendent al vânzărilor produselor pe bază de plante medicinale și aromatice și suplimente alimentare.
Lansarea unei cascade de promoții în 2015
Întrucât alimentația echilibrată este mai degrabă un ideal decât o realitate, omul modern se vede nevoit să-și completeze dieta cu suplimente alimentare naturale – vitamine, minerale, grăsimi sănătoase, ceaiuri, tincturi.
Pentru a veni în sprijinul sănătății românilor, HOFIGAL – cea mai mare companie cu capital integral românesc de pe piața produselor alternative de sănătate – anunță publicul consumator că în 2015 va lansa o cascadă de promoții specifice fiecărui sezon. Acestea au discounturi semnificative – și se vor regăsi în farmaciile din toată țara precum și la magazinul online al companiei.
Mărirea portofoliului de produse naturale si ecologice
A doua direcție de acțiune în 2015 o reprezintă mărirea portofoliului de produse naturale si ecologice. Așa cum ne-am obișnuit consumatorii, comprimatele, capsulele, gemoderivatele și ceaiurile de la HOFIGAL vor fi realizate din plante de cultură românească, în proporție de 100%.
Urmare a importanței ridicate pe care o are consumul de produse naturale pentru sănătatea populației, HOFIGAL se adresează guvernului Românei cu solicitarea de a se reduce TVA-ul la produsele ecologice si produsele naturale la 4-9%, așa cum este în toate țările europene, față de 24% cât este în prezent, un nivel împovărător și descurajant atât pentru producător cât și pentru consumator.
Estimăm că reducerea TVA-ului la aceste produse va genera, pe termen lung, îmbunătățirea stării de sănătate a populației în paralel cu scăderea cheltuielilor din sistemul public de sănătate.
Expoziții și congrese în 2015
HOFIGAL participă în 2015 la un program bogat de expoziții naționale și congrese.
Prezența la expozițiile de profil din România – printre care amintim Body Mind and Spirit, Proinvent, Târgul de Medicină Alternativă, Cosmobeauty, Cosmetics Beauty Hair, Indagra are drept scop contactul nemijlocit cu consumatorul final pentru a-i cunoaște nevoile și a-i satisface așteptările.
Participarea la congrese va pune în lumină rezultatele studiilor și cercetărilor specialiștilor noștri care evidențiază faptul că administrarea de produse naturale aduce beneficii similare celor alopate, fără a genera însă și efectele de multe ori invazive și nedorite ale acestora.
Sursa: Comunicat de presă Compania de comunicare AQUI AHORA
Pentru informații suplimentare și programare de interviuri cu reprezentanții HOFIGAL
Adriana Caranfil – mobil 0722.824.499
E-mail adriana.caranfil@aqui.ahora.ro