În perioada 3-6 Noiembrie 2014, Asociația Litoral-Delta Dunării va participa la targul internațional de turism World Travel Market (WTM), de la Londra.
Târgul sărbătorește anul acesta 35 de ani de la inființare, și este un târg de tradiție în industria turismului internațional, și reunește în fiecare an peste 5.000 de expozanți, din peste 180 de țări și regiuni.
World Travel Market este unul din cele mai importante și renumite târguri de turism din lume, facilitând crearea unei rețele între companii din întreaga lume, întâlniri de afaceri și stabilirea de parteneriate.
Asociația Litoral – Delta Dunării a realizat, pentru această ocazie, primele materiale de promovare în limba engleză, ce vor fi distribuite la acest târg participanților și expozanților din toate colțurile lumii. Realizarea broșurii generale de prezentare Mamaia și a broșurii de nightlife „Mamaia – Party till dawn” a fost finanțata din fondurile ce provin din colectarea Taxei de Promovare ce se aplică în stațiunea Mamaia.
Declarație Corina Martin, Președinte Asociația Litoral – Delta Dunării:
„ Participăm în premieră la ediția 2014 a Târgului Internațional de Turism World Travel Market, în spațiul dedicat României și pus la dispoziție de Autoritatea Națională pentru Turism.
Cu această ocazie, anunțăm hotelierii , agențiile de turism și operatorii privați de pe Litoral și din Delta Dunării că pot participa gratuit la Târg în standul nostru, pentru a-și promova ofertele de vacanță. În premieră, am realizat primele materiale print de promovare a stațiunii Mamaia, din Taxa de promovare, materiale pe care le poate primi orice operator privat din stațiunea Mamaia, la cerere. Aici sunt banii dumnealor!… “”
Sursa: Comunicat de presă Asociația Litoral Delta Dunării