Campania de promovare derulată de ALDD la Târgul de Turism de la Tel Aviv îşi propune să atragă mai mulţi turişti pe litoralul românesc prin participarea la târgurile de turism naționale și internaționale din anul 2015.
Declaraţie Corina Martin, Preşedinte Asociaţia Litoral – Delta Dunării:
”Susținem eforturile Tour Operatorului Israelian Meshek Wings, care a lansat anul trecut un zbor charter Tel Aviv-Constanța, care a adus 1500 de turiști israelieni. Pentru această vară, Meshek Wings a contractat deja 2 zboruri pe săptămână, începând din 5 iulie, ceea ce va dubla numărul turiștilor israelieni la peste 3000! Considerăm Israelul o piață strategică pentru noi în acest moment și susținem campanii de promovare a stațiunii Mamaia și Eforie pentru ca vânzările pe aceste 2 zboruri charter pe săptămână să aibă un grad maxim de umplere.
Am realizat broșuri de promovare a stațiunii Mamaia și broșuri de prezentare a Cluburilor din Mamaia, în limba ebraică, special pentru acest târg și pentru promovarea pe piața de turiști din Israel. Contribuim astfel la o promovare eficientă a litoralului și Deltei pe piețele externe”.
Declarație Meidan Butnaru, Director Operațional și Comercial Meshek Wings:
“Ne interesează în mod clar să mărim volumul operațiunilor noastre pe Litoralul românesc în acest an, după succesul înregistrat de noi anul trecut, când am lansat primul zbor charter din istoria care leagă Israelul de Litoralul Românesc. Pentru acest sezon, am contractat 2 zboruri pe săptămână cu începere de la 5 iulie și pînă în 15 septembrie.
Vorbim despre peste 3000 de turiști israelieni în stațiunile Mamaia, Mamaia nord – Năvodari și Eforie Nord, care intră în atenția noastră pentru prima oară. Volumul de vânzări de pachete de vacanță va depăși 1, 5 milioane euro numai pentru serviciile de cazare și estimăm încasări de încă 2 milioane euro pentru operatorii de pe Litoral pentru excursii, tururi locale, restaurante și cluburi, cazinouri și shopping.
Din acest considerent, suntem încântați de prezența delegației ALDD la Târgul de la Tel Aviv, pentru a susține împreună o campanie de promovare, inclusiv în spoturi radio și tv, și ne-am dori să găsim aceeași deschidere și din partea autorității publice centrale și a celorlalte autorități locale din destinațiile românești în care noi aducem turiști din Israel.
Compania noastră a raportat peste 15.000 de turiști israelieni în 2014 în România, în stațiunile de pe Valea Prahovei și în city break-uri la București. Ne propunem să avem o întâlnire cu ministrul Economiei, Comerțului și Turismului și cu Președintele ANT, pentru a stabili împreună o strategie de promovare a destinațiilor românești în Israel.”
Sursa: Comunicat de presă Asociația Litoral Delta Dunării