Se anunţă timpuri grele pentru angajaţii obişnuiţi să joace Candy Crush la birou, cu un aer professional, de parcă cine ştie ce probleme ar avea de rezolvat acolo!
În curând, peste doar câteva luni, se va lansa noua versiune a reţelei sociale, Facebook At Work, destinată să faciliteze comunicarea în cadrul instituţiilor şi întreprinderilor.
Principiile sunt aceleaşi, distribuirea de informaţii, schimburi de idei şi comunicarea rapidă între persoane. Profilul va fi însă, de angajat!
Cu alte cuvinte s-a terminat şi cu glumele pe chat, totul va avea un caracter profesional şi corect, bazat pe transparenţa la locul de muncă şi posibilitatea de a schimba documente profesionale în cadrul reţelei interne.
Câteva avantaje:
Se va crea o legătură mai strânsă între colegi, problemele se vor putea rezolva mai rapid iar productivitatea va creşte, având în vedere că angajaţii nu vor mai fi distrași de profilul social.
Dezavantaje:
Versiunea Facebook At Work va apăra drepturile instituţiilor care vor adopta acest sistem iar informaţiile şi anunţurile publicate vor putea fi văzute doar de membrii grupului.
Din păcate, șeful are posibilitatea de a vedea totul!
Aşa că bârfele în grup restrâns vor continua doar pe coridor, asta în cazul în care nu sunt amplasate camere video care să vă dea de gol că mai mult vorbiţi decât munciţi.
Articol scris de Ada Chiriță