Afirmația îi aparține Ancăi Daniela Raiciu, doctor în științe farmaceutice, care ne oferă și argumente solide în acest sens.
Anca, Iarina și Cristina au între 23 și 33 de ani. Ele mi-au mărturisit ca mai mult de 40% din salariu îl cheltuie lunar pe produse cosmetice: șampoane, geluri, creme, loțiuni. Pentru păr, unghii, gene, sprâncene, față, ochi, buze, decolteu… Dulapurile de la baie sunt doldora de creme pe care le-au folosit de câteva ori apoi le-au abandonat. Nu se-ndură să le arunce pentru că au plătit mult pe ele, dar nici nu le mai folosesc, întrucât sunt nemulțumite de rezultate.
Fetele intervievate susțin că deși cumpără fără să se zgârcească branduri scumpe, în mod special străine, care beneficiază de multă publicitate tv., tot nu și-au rezolvat problemele specifice tipului de ten pe care-l au.
Interlocutoarea noastră, Anca Daniela Raiciu, specialist în fitoterapie și cosmetologie ne explică de ce ne dezamăgesc produsele cosmetice scumpe și ne recomandă gama românească HofViodana produsă de HOFIGAL, premiată național și european. Aceasta conține ingrediente de o valoare biologică ridicată, certificate ecologic și vândute încă de la lansare în milioane de exemplare.
Articol și interviu realizat de Adriana Caranfil