Invitation Romania promovează ţara noastră prin 27 de touroperatori din Statele Unite ale Americii
► Americanii sunt fascinaţi de Delta Dunării
Invitation Romania, touroperator român specializat pe incoming, a invitat în România, pentru luna mai, 27 de reprezentanţi ai unor importanţi touroperatori din SUA (agenţi de turism, manageri şi proprietari). Acţiunea se încadrează în politicile de promovare a tematicilor produsului turistic românesc, derulate cu constanţă de către Invitation.
Dintre aceştia, 7 touroperatori americani se vor familiariza cu produsul Delta Dunării, încă inedit pentru multe pieţe externe. Delta Dunării va fi promovată de către Invitation Romania în SUA în cadrul unui concept activ ecologic, adaptat la o clientelă de vârstă medie şi de peste 60 de ani. Acţiunea se va termina în Tulcea, printr-o conferinţă de presă care va evalua serviciile şi infrastructura produsului Delta Dunării pentru turiştii americani.
«Acest proiect a fost precedat, în prima parte a anului, de infotripuri dedicate pieţelor flamandă, franceză şi germană. De asemenea, în iunie vom derula un proiect inedit de promovare către reţelele noastre internaţionale», subliniază Gheorghe Fodoreanu, preşedintele Invitation Romania.
Potrivit lui Gheorghe Fodoreanu, aceste iniţiative private sunt în măsură să înlocuiască lipsa prezenţei oricărui suport de promovare a turismului românesc, după închiderea birourilor de promovare turistică, măsură care a fost luată anul trecut.
Înfiinţată în 2006, Invitation Romania este una dintre principalele agenţii de turism din România specializată pe incoming, deci pe aducerea de turişti străini. Touroperatorul Invitation aduce turişti din toată lumea, în special din Asia, Germania, Franţa, Belgia, Anglia, Spania. Printre produsele promovate se numără circuite în Maramureş, Bucovina, Delta Dunării, Transilvania.
Fondatorul Invitation Romania, Gheorghe Fodoreanu, s-a dedicat, de peste 40 de ani, aducerii turiştilor străini în România. A fost ghid şi responsabil pentru piaţa franceză al ONT Carpaţi, singura firmă, de stat, care se ocupa cu aducerea turiştilor străini înainte de 1989, pe vremea comunismului. În 1990, a fondat, alături de parteneri, unul dintre primii touroperatori privaţi din România specializaţi pe incoming, Simpa Turism – Nouvelles Frontieres. Apoi a înfiinţat, alături de alţi acţionari, firmele Simpa Sport, Visit Romania, iar în 2006 a fondat Invitation Romania, touroperator unde este acţionar 100%. În 2004 a înfiinţat Comisia de Incoming a Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism (ANAT), organizaţie al cărei preşedinte a fost între 2006 şi 2007. În 28 de ani, de când lucrează în mediul privat, Gheorghe Fodoreanu se poate mândri că a generat României circa 100 de milioane de euro prin incoming.